www.rudiusvastgoed.nl

"Een snelle, moderne website met een aansprekend design."

  • 40
    Betere performance

    Een betere performance met een moderne, responsive website.

  • 80
    Snellere laadtijd

    Een snellere laadtijd door het optimaliseren van de techniek.

  • 100
    Betere bezoekerservaring

    Een betere bezoekerservaring dankzij design met klantfocus.

Vraagstuk

Rudius Vastgoed vraagt AWESUM om advies. Zowel qua design als techniek is hun website aan vernieuwing toe. Ruben Twijnstra, partner van Rudius Vastgoed, vertelt: “De website was ‘te zwaar’. Door verouderde techniek functioneerde de site te traag, zeker ook op de smartphone. Ook het design kon een update gebruiken. AWESUM presenteerde hun concept bij ons op kantoor. Dit sprak ons aan. Ook persoonlijk was er een goede klik.”

Doelstelling

Rudius Vastgoed wil graag een responsive website met een moderne basis, voor een snelle laadtijd en goede performance. Ook het design is belangrijk, net als een gebruiksvriendelijk cms. Ruben: “Als vastgoedontwikkelaar opereren wij in een competitieve markt. Het is belangrijk dat bezoekers direct zien dat wij een zeer ervaren, betrouwbare en serieuze partij zijn met expertise in ons vakgebied. Daarom willen we ook zelf volop projectvoorbeelden kunnen toevoegen.”

Samenwerking

De samenwerking met Awesum is door Rudius Vastgoed als positief ervaren. “Coen is een betrokken professional met kennis van zaken. Hij dacht met ons mee, in ons belang. Toen het project te kostbaar leek uit te vallen, hebben we samen aanpassingen gedaan om binnen budget te blijven. Dit waarderen we. Awesum wist de vertaalslag te maken van onze wensen naar een succesvolle implementatie.”

Resultaat

Inmiddels is de website opgeleverd. Deze staat klaar om te vullen met actuele content: van de webcopy tot aansprekende projectvoorbeelden. Ruben: “We verwachten volgende maand live te gaan en zijn heel tevreden met het resultaat. We beschikken nu over een snelle, moderne website met een klantgericht design, voor een optimale gebruikersbeleving.”

Ruben Twijnstra: "We moesten meer vertrouwen creëren door onze branding een upgrade te geven."